FFO Hordaland

Årsmøte - Vestland 2020

28.02.2020 til 29.02.2020
Thon Bergen Airport hotell, Kokstad

I forbindelse med sammenslåingen av fylkeskommunene Sogn og Fjordane og Hordaland arrangerer vi i 2020 hele tre årsmøter: Sogn og Fjordane, Hordaland, og så nyopprettede Vestland.

Hver organisasjon kan stille med to representanter - for eksempel: HLF Hordaland kan stille med to representanter, og det samme kan HLF Sogn og Fjordane. Vi oppfordrer organisasjoner som skal slå sammen sine fylkeslag om å bli enige om hvilken kandidat som skal ha stemmerett. FFOs vedtekter, med blant annet regelverk rundt årsmøter i fylkeslagene, finner du her.

Foreløpige sakslister:

Frist for innmelding av saker:

Alle arrangementer i FFOs regi er røykfrie fra start til slutt. Det oppfordres til moderat parfymebruk.

Organisasjoner som ikke melder avbud innen frist, vil bli fakturert. Reisekostnader må dekkes av organisasjonene. Vi oppfordrer organisasjoner som er i sammenslåingsprosess om å bli enig om hvem som skal ha stemmrett ved årsmøte i FFO Vestland. I følge våre vedtekter er splitting av stemmer ikke tillatt.

Thon Airport Hotel ligger rett ved et bybanestopp. Fra stoppet er det 4 minutters gangavstand til hotellet. Les mer om hotellet her

Program for dagene: pdf, word.

Og, igjen, husk dette hvis du vil delta:

• Når: Fredag 28. og Lørdag 29. februar 2020.
  • Hvor: Thon Hotel Bergen Airport, Kokstad.
  • Påmeldingsfrist: 28. januar. Påmelding er bindende!

Når du melder deg på får vi data inn, men du mottar ikke bekreftelse på e-post, grunnet tekniske problemer i nettløsningen. Alle påmeldte vi få sakspapirer sendt ut på e-post. Vi legger også sakene ut på nettsiden. Av hensyn til miljøet blir det ikke utlevert kopi av saksdokumentene.

Det er ikke lengre mulighet for å melde seg på årsmøtene.

VELKOMMEN!

Hvilke årsmøter skal du delta på?

Skal du være med på fagdagen? (Dette innebærer overnatting på hotellet, og er derfor viktig for oss å vite på forhånd. Dersom du krysser av nei, så bestiller vi ikke overnatting for deg)